100 things to do before i die

Klockan är mer än 03.00 och jag kan inte somna (som vanligt)!! Därför håller jag på att skriva ditt lite saker på min "100 things to do lista" Jag har kommit på 80 saker jag ska göra nu, bara 20 till att komma på.

Följande saker står på lista och är avklarade

Besöka pyramiderna i Giza
Åka högst upp i Eiffeltornet
Bestiga en vulkan
Åka jeep ut i saharaöknen

Färga håret svart


Representera landslaget


Vinna stjärnvinst på chokladhjul


Sova på en strand under bar himmel


Dansa på ett bord, offentligt (en bardisk i detta fallet..)


Åka limousine



Här kommer någar saker som är kvar att göra

Ta körkort
Bada i ett vattenfall
Simma med hajar
Lära mig surfa
Hoppa bungee jump
Äta sniglar
Åka till Australien
Klappa en tiger
Hoppa fallskärm
Ja, lista kan göras lång!!

Godnatt nu ska jag försöka sova! Om 3,5 timmar ska jag upp och träna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0