14/6-10Lördag, städning typ

hm... vad gjorde jag i  lördags!? Jag sov nog rätt länge. På eftermiddagen/kvällen kom Moa in till mig i Växjö för att hjälpa mig att städa min lägenhet, tack <3, jag var ju tvungen att flytta dagen efter. När hon kom gick vi först till McDonald’s och till affären och köpte godis, rostbröd och nutella. Sedan var det städning och packning som gällde! På kvällen blev det pizza, öl och fotboll och lite mer städning innan vi tog oss en kvällspromenad (typ 01.00). Vi gick förbi Pause (uteställe i Växjö) där jag träffade nikki och några andra roliga typer som vi snackade med ett bra tag innan det blev till att gå hem och krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0