1/6-10 Helgen

Hej igen! Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp!

Lite kort uppdatering Lördag 29/5:
I lördags så var det karneval i Emmaboda vid 2 tiden, kul att se faktiskt. Efter det så stack jag till bowlinghallen, för vi hade hyrt den och fixat ett överraskningskalas för min typ gammelfarmor. Direkt från 85-årskalaset stack jag till Lindås på förfest, hängde med Erika dit. Sen drog vi in till Emmaboda och gick på Casablanca och träffade massa trevligt folk! Nordman uppträde live (han var typ min idol när jag var liten, Filmklipp längre ner). Jag kom hem väldigt sen och somnade som en stock! Mycket rolig kväll och trevligt folk måste jag säga, tack för en bra kväll!! ;)

Kort uppdatering söndag 30/5:
Jag sov till klockan 11, gick upp och fixade i ordning mig sedan åkte vi till farmor och åt lunch. När vi kom hem igen gick jag och sov, jag var ganska trött efter gårdagen kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0