20/5-10 En stressad morgon blev till en bra dag

Började dagen med att försova mig pga. att alarmet på min iphone var så lågt så att jag inte hörde det! Vaknade 07.50 när jag egentligen skulle börja 8 så jag kom väl typ en timme försenat. På torsdagar har vi långlunch så vi gick ut och satt oss i solen, det var jätte skönt kändes ju nästa som sommar faktiskt :D började dock ösregna senare på eftermiddagen men det förtränger vi! Jag fick iaf sådan sommarkänsla så jag var tvungen att åka ner till stan och shoppa lite sommar - kläder/prylar. Och nu måste jag börja plugga lite på historian som vi ska ha tills imon, men här kommer lite bilder först. Puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0