22/5-10 Fredagen

tjotjo som sagt stacka jag till skolan, hade bara 2 lektioner och slutade kl 10.15 som jag alltid gör på fredagar, väldigt skönt! Sedan cyklade jag ner till stan och gick i lite affärer. När jag upptäckte att klockan var 12 fick jag skynda mig hem till lägenheten städade, diskade och packade och cyklade sedan till stationen för att ta tåget hem till mamma, pappa och syrran i Emmaboda. Det var kaos med tågen så jag kom en och en halv timme försenat till min frisör, klippte mig och färgade utväxten. När vi var på ica och handlade passade mamma på att bjuda hem icahandlarna (våra grannar) på middag. Vi grillade och åt vitlöksbaguetter, mums! När dom gick tittade vi på film och sedan var det på tiden för mig att sova lite. På 44 timmar har jag bara sovit 1,5 timmar så var jätte trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0