27/9 Hur ska man hinna med allt!?

Jag kom till min lägenhet här i Växjö för en stund sedan och nu ligger jag i min säng och tänker. Hur fan ska man hinna med allt!?

 Jag vill shoppa, gå på bio, umgås med kompisar och släkt, ta körkort, gå ut på helgerna, resa över hela värden, leva livet helt enkelt. Samtidigt som jag vill satsa på friidrotten och bli riktit bra och på allt detta så har jag skolan med massa plugga också och eftersom att jag inte bo hemma måste jag städa, diska, handla, laga mat mm. Egentligen skulle jag vilja ha ett jobba med, men det är uteslutet för länge sedan! Hur ska man hinna med allt man vill, jag fattar inte!!

Haha varför började jag ens att blogga när jag redan har förlite tid? Hmm... jag vill nog helt enkelt komma ihåg allt roligt som har hänt i mitt liv, antar jag.

Men nu måste jag sova. Imorgon klockan 09.00 ska jag på FPC-information på universitetet, det blir nog spännande. Men som sagt ,jag har ju lovat mig själv att sova mer så godnatt.


me and my sister, Ayia Napa 2010 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0