6/6-10 Sveriges nationaldag

Steg upp klockan 10 och satt ute på terrassen och åt frukost i solen med min familj. Sen var det egentligen meningen att jag skulle göra en historia uppgift men så blev det inte, låg och njöt i solen istället. Vi gav bort vår höjdhoppsmatta idag med, använder ju den ändåså inte längre, så får vi hoppas att den kommer till användning där istället.

På eftermiddagen kom min moster och hennes familj på besök och då gjorde vi ädelskivor (danskt) med grädde och sylt, men eftersom att det var Sveriges nationaldag så döpte vi om det till äppelbollar ;)

På kvällen åkte jag inte till min lägenhet i Växjö. Då blev en kvällspromenad runt Växjösjön med Brenda, vi pratade bla om sommarminnen och om kommande sommaren nice nice!! När jag kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0