8/5-10 sjuk

Idag så väckte pappa mig halv 12 för att han skulle köra mig till biblioteket eftersom att jag var så klumpig och glömde en bok i växjö som jag ska ha till min uppsats som ska vara klar imorgon!! Jag har inte ens börjat och den ska vara 6-10 sidor lång, bra matilda! Vet inte vad som har hänt med mig jag brukar faktiskt lämna in allt i tid, men nu har jag verkligen tappat motivationen för skolan. Men iaf.. när vi varit på bibblan och lånat lite böcker körde vi förbi ica och köpt geisha och vecko revyn till mig, tyckte att jag kunde behöva det nu när jag är sjuk. och nu så sitter jag framför tv, är inne på facebook och läser vecko revyn, allt utom det jag ska gör nämligen skriva min uppsats och räkna matte!! men men får väl ta tag i det imon istället... jag är ju faktiskt sjuk....


Kommentarer
Postat av: Henrikzara

Nice site keep it up

2011-07-05 @ 07:58:05
URL: http://henrikzara.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0