8/6-10 Tisdag, en händelserik dag

Yes som sagt så har det hänt ganska mycket idag, så om ni inte orkar läsa så kan ni ju bara läsa det feta!!
*****
Gaah är as trött idag, sov väl 3,5 timmar i natt igen! Men iaf jag hade bara en lektion idag som slutade 9.
*****

Efter det gick jag och några från klassen ut och kollade på treornas skattjakt, haha kul men äckligt! (Några av uppdragen var: knäcka ett ägg stoppa in det i munnen och över lämna det till en annan persons mun (mellan 4 olika personer) och den sista skulle svälja ägget, hämta en hund, hämta gb (glass) skylt mm och så att springa naken igenom skolan) 
*****

Efter en stund gick vi ner till stan och tittade förbi H&M och sedan gick vi och åt pizza, jag och Emma delade på en vesuvio med kebabsås.
*****

Kvart i 12 träffade jag några figgare och vi köpte en ros och begav oss bort till kungsmadsskolan, massa studenter hela veckan ju. (bara ett år kvar till det är dags för mig då)
*****

Klockan 1 träffade jag Julia och vi gick in till stan och tog oss en glass, mums.
*****

och klockan 2 träffade jag sjukgymnasten och fick lite nya rehabövningar till min axel. På vägen hem svängde jag förbi city gross och handlade lite, men nu är jag hemma och jag är as trött!!! Är helt yr, sömnbrist stavas det!! så nu ska jag ta och gå och vila godnatt!


Kommentarer
Postat av: Vegardmargrethe

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-05-27 @ 14:01:21
URL: http://vegardmargrethe.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0