Fredag, valborg och min 18-årsdag kan det bli bättre!!?

Är bara tvungen att gör ett inlägg bara för att jag typ var säker på att jag inte skulle göra det igen, men nu gör jag ju alltså det ändå ;) men i alla fall min 18-årsdag (som var förra fredagen, på valborg alltså) var grym! Vakande, gick till skolan men hade bara 2 lektioner så slutade 10.15 och då drog jag ner till Växjö city (hehe) och shoppade lite med josefin. Efter det gick vi och åt på koh thai mycket trevligt. Gick även till affären och köpte öl (var ju tvungen att göra det bara för att jag får göra det nu) Kl 13 drog jag hem till mitt och Lisas place på väster och städade, verkligen välbehövligt kan jag säga!! Innan Julia kom så tog jag en powernapp, var typ tvungen till det om jag inte skulle decka innan vi ens hunnit börja festa. När vi hade mött Filla, Tina, Alle och Matilda vid stationen så gick vi och åt på alibaba. Sen blev det till att fixa sig och lite förfest hemma hos mig och sen UTGÅNG såklart!! Först drog vi till sports där vi även träffade lite annat trevligt folk och vid midnatt stack vi till Grace och dansade. När de kastade ut oss kl 02.00 så blev det självklart McDonald’s. Alla detaljer tycker jag inte behöver berättas, men det var i alla fall en jävligt rolig kväll måste göras om! Men dock kanske inte med lika mycket alkohol inblandat, men vaddå man fyller ju bara 18 en gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0