Tisdag 22/6

Idag kom jag upp kl 11 men när jag tittade ut märkte jag att det var fullt med moln på himmlen :( så då tog jag mig lite frukost och satte på en fillm, step upp 2. När filmen va slut satt jag mig lite vid datorn. Från klockan 4 var det nästa klarblå himmel :D klockan 5 stacka jag till affären och handlade mjölk och när jag cyklat hem och lämnat den gick jag ner till stranden en sväng. Jag satt mig i den vita sande, med solen i ryggen och tittade ut över havet samtidigt som jag lysnnade på sommarmusik! :) Jag hade självklart med mig kamerna och tog lite bilder också! Men nu ska jag gå och tvätta håret, sen blir det film och efter det sängen för imorgon ska jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0