Tjäna pengar på internet?

Jag har suttit och läst lite om hur man kan tjäna pengar på internet. Hm vet inte om det fungerar eller om man bara skulle bli lurad? Jag får nog ta och fråga min pappa om sådant. Men det skulle vara väldigt nice om det gick att tjäna lite extra pengar varje månad.

Just nu sitter jag här och saknar min Iphone, den är på lagning. Jag hoppas att jag får tillbaka den innan helgen. Hur skulle jag kunna leva utan den liksom! Det skulle fan inte gå, jag känner mig handikappat utan den...

Nej nu är klockan snart 02.00 dags att sova men först ska jag titta på finalen av Bartenderskolan i tv3 play.


Come back I miss you!!! <3


Kommentarer
Postat av: Tjäna Pengar

Hej!

Såg just ditt inlägg. Jo, det går att tjäna pengar på internet. Det finns faktiskt en mängd olika sätt. Jag har en sajt. http://www.tjanapengarpainternet.net Där finns det massor av bra information om hur du kan tjäna extra pengar varje månad. Jag gör det och det fungerar alldeles utmärkt.



Petter Hedman

2010-12-19 @ 14:16:23
URL: http://tjänapengarpainternet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0