Uppdatering! :)

lördag 26/6

Jobb 09.00 till 17.00. Efter det tog jag en powernapp sedan blev det mat. Lite senare på kvällen blev det stranden igen! Vi träffade bla 2 trevliga killar från oskarshamn som vi snackade med och som följde oss hem.

 

söndag 27/7

Jag jobbade 12 timmar idag, 09.00 - 21.00!!! Sjukt jobbigt men tiden går jättefort eftersom att man alltid har något man måste göra! När jag kom tillbaka till husvagnen stod maten serverad och när vi hade ätit så åkte alla andra hem och det blev bara jag kvar som somnade som en stock efter en helg med långa nätter på stranden, lite sömn och sjukt krävande dagar på jobbet!

måndag 28/6

Jobba 10.30 -16.30. Efter det tränade jag lite, hantlar, bål och spjut. Sen gick jag till glassbaren och köpte en mjukglass och gick sedan en sväng runt campingen. Klockan 23.00 kom mamma, syrran och annelie igen, dom hade råkat köra på ett rådjur påvägen upp. Vi gick sedan en lite sväng på stranden innan det var säng dags.

 

tisdag 29/6

Igår 00.45 fick ett sms av min chef att vd hade kallat till möte dagen efter klockan 9. Så jag fick inte sova ut idag heller, men men… sedan jobbade jag 12-19, när jag kom hem tog jag en välbehövlig dusch och när jag kom tillbaka stod tacosen klar! :P Sen nu ikväll så har jag bara suttit och skrivit alla inlägg som jag legat efter med, men väntar tills jag får bilderna innan de kommer ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0