Uppdatering! :)

Den 15/6 (tisdag) var jag på student i Torsås, Erika (mammas kusin tog studenten). Efter att hon hade sprungit ut åkte vi till lindås där det bjöds på smörgåstårta och efterrätt. Senare på kvällen var jag på syrrans cabaré och tvättade och städade.

Den 16/6 (onsdag) sov jag länge. När jag steg upp gick och la mig i solen på terrassen och åt sommarens första jordgubbar. På kvällen fick mamma åka in till akuten i Kalmar, det var någonting med gallan (vad det nu är), hon hade iaf jävligt ont i magen och syrran hade bal så jag lekte lite dj och fotograf innan hon och hennes kompisar gav sig av. Resten av kvällen ägnade jag åt att städa och packa lite.

Den 17/6 (torsdag) hm vad gjorde jag då!? inte så myk förmodligen städade, tvättade och packade typ. På kvällen var det grillkväll hos Felicia med brudarna, mycket trevligt! :)

Den 18/6 (fredag). Jag steg upp och packade klart det sista, dröjde dock väldigt lång tid att gå fram och till packa pga knät). Sen när pappa kom hem började vi packa in allt i bilen. Halv 6 kom vi iväg. Vi körde först runt city gross och handlade lite matvaror sedan fortsatte vi över ölandsbron mot BÖDA SAND! ( sveriges största camping på ölands norra udde)!! När vi kom fram fixade vi lite i husvagnen mm. Kom i säng 01.30.

Den 19/6 (lördag) var min första dag på sommarjobbet! Jag jobbar i glassbaren och gatuköket på Böda Sand och de e fan ingen barnlek, jobbigt och stressigt som fan, men kul samtidigt :) Jag jobbade 10.30 till 19.00 och när jag kom hem (till husvagnen), som kommer att vara mitt hem de kommande 7 veckorna, så hade mamma, syrran och en kompis (Henny) kommit och pappa hade grillat kött! Sedan åkte vi en lite sväng och innan vi gick och la oss så blev det jordgubbar med mjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0