Löttorp med tjejerna

I torsdagskväll kom tina och hämtade mig, Matilda och Alle för en trevlig helg i Felicias stuga i Löttorp. (Felicia och jonna åkte tidigare dit). Vi stannade i Kalmar för att handla lite mat och körde sedan vidare. Eftersom vi kom fram ganska sent så blev det makaroner och köttbullar, enkelt och snabbt och paj och vaniljvisp till efterrätt.

Eftersom att jag i princip inte har träffat någon av dom på hela sommarlovet som fanns det ju en heldel att prata om. Till hösten ska vissa plugga, andra jobba och jag åker till Thailand och då kommer vi inte träffas på lång tid igen så därför bestämde vi att vi ska gå ut tillsammans och ha lite singstarkvällar innan jag sticker. 

På lördagskvällen tog jag bussen hem igen men det var skit kul att träffa er allihop ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0