VA FAN!!!

Jävlar skit vad arg jag blir!! Nu när vi skulle beställa flygbiljetter ikväll så skrev jag in alla uppgifter och så, men när jag skulle till godkännandet och betala så stod det att resan inte fanns!! Och det hände inte bara en gång! Så nu är jag riktigt irriterad ingen av de billigare flygen fungerar när man ska göra betalningen!!

Jag blev så sur så att jag struntade i allt och satt mig och tittade på tv, Robinson 2011 och efter det svenska Hollywood fruar. Fan vilket jävlar töntigt program, de är ju som barnungar, hallå väx upp!!!! Nu är klockan 04 och jag har i princip tittat på tv fram tills nu så nu är det sängen som gäller.

Säsongs premiär för Robinson 2011 . Man kanske skulle sökt tills nästa år!?


Vilket jävla program fan vad TÖNTIGA!!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Hej Matilda! Tycker definitivt att du ska söka till Robinson :D Och Hollywoodfruarna är ju roliga ;) Men det är bra med mig, har definitivt börjat blogga mer nu eftersom jag är arbetslös. Funderar på att göra bloggen mer professionell snart :) Vi borde verkligen festa snart! Vad gör du nu i helgen? :) Puss!

2011-08-30 @ 15:18:28
URL: http://awesomenikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0