Back

Hehe den 18 januari sa jag att vi skulle ses igen hehe så blev det ju inte riktigt..... Thailand var iaf underbart!!! Det kommer ett inlägg med massa bilder snart hoppas jag, måste rensa allt först..

Men efter hemkomsten har jag mest varit deppig för att jag vill tillbaka till Thailand, för att det är kallt och äckligt väder här i sverige och för att jag har haft massor att ta igen i skolan. Men nu känns allt mycket bättre iaf så jag tänkte nog börja blogg igen. Sista året, studentåret, vill man ju minnas ;)

Thailand ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

hehe nää jag vet :P var lite läskigt faktiskt men orkade inte skriva något så, testa du med vetja! ;)

2011-02-14 @ 09:42:07
URL: http://felicialinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0