Samtal från Manhattan College!

Idag fick jag ett sms av min tränare om att han hade kontaktat huvudtränaren i friidrott på Manhattan college. En och en halv timme senare fick jag ett samtal från New York! Han berättade lite om colleget och att de kanske var intresserade av att jag kom dit nästa höst, hjälp hur ska jag som är så dålig på engelska kunna plugga på engelska!? Men det låter hur kul som helst att bo i New York för plugga och träna några år. Jag få tänka på saken jag vet inte riktigt hur jag ska göra än, det beror ju på hur det går med friidrotten och allt annat också för den delen..


Kommentarer
Postat av: Felicia

om du får den chansen - så ta den!! :D

2011-02-27 @ 21:41:50
URL: http://felicialinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0