Sportlovet invigdes med 2 underbara tjejer

Jag har bara en lektion på torsdagar men efter det stannade jag kvar i skolan och övade med resten av klassen till rythmikshowen som är i slutet av mars. Varje klass i 3:an ska uppträda i 8 minuter på scenen i aulan med någon slags dans och sedan utser domarna en vinnaren. Det är fan kul att dansa, kanske ska börja dansa i höst?

Efter skolan åkte jag hem till lägenheten vilade och städade lite. Vid sjutiden kom Karin och Julia hit. Vi gjorde taco, satt och pratade och kollade lite på dans till rythmikshowen. 

Och nu är det äntligen sportlov!! Så himla skönt! Jag har nästa inget alls inbokat (bara att räkna massa matte) så man får väl se vad som händer. Tänker nog åka till kalmar för att shoppa och utgång iaf och träffa massa underbara människor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0