STUDENTEN 9 JUNI 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min student kunde fan inte ha varit bättre!!! Så himla roligt var de, jag vill ta studenten igen!!

Men studentdagen började inte så bra... jag vaknade av åskan mitt i natten.
Men när jag naknade på morgonen hade det som tur slutat åska och solen sken, underbart det är så det ska vara på studenten ju! Jag fixade iordning mig och cyklade till skolan för fotografering i aulan.



Sedan gick vi hem till johan där vi hade champagnefrukost!






























Sen tillbaka till skolan för avslutningsmiddag




Utsläppet






















Sen var det dags att åka flak!








Sedean körde vi hem till emmaboda






Thaibuffé




Tårot. De till höger gjorda av min kusin Sofie


Förfest hos rosa






Sen stack vi till GRACE!!




Helt underbar känsla att ta studenten, den bästa dagen i mitt liv, hittills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0