En dålig dag blev till en bra

Dagen började med att jag hade fått punktering på min cykel så jag var tvungen att ta bussen och kom försenat till den enda lektionen jag hade idag. 

Men denna dag blev ändå en bra dag eftersom jag fick tag på en biljett till studentfesten som är på tisdag! Nu måste jag bara komma på någonting att klä ut mig till men det fixar sig alltid.

Efter jag hade köpt biljetten var det dags att öva inför rytmikshowen och när vi dansat klart passade jag på att träna i skolans gym när jag ändå var där.


Punkteringsfria däck.... mm eller hur!


Som vanligt var det kö för att få köpa en biljett och jag tror inte alla fick denna gången heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0