Fredag

Skolans nya gym är faktiskt mycket bra måste jag säga! Jag passade på att träna där idag då jag hade håltimme så att jag slapp träna efter skolan.

När jag kom hem räknade jag matte, så nu är iaf en ska till nästa vecka avklarat.  Efter det vilade jag lite innan jag stack till jobbet. Idag stod jag i den stora garderoben med Gabriella, Erik och en lite stunde med Emilia. Haha det är alltid lika kul med fulla människor ;)

Nu är klockan 04.05 och jag sitter och ska jag skriva in massa jobbtider mm i min almanacka. Sen är det dags för sängen!

Katedrals nyrenoverade gym :)


Psykologiföredrag, seg som fan höll ärligt talat på att somna


haha nikki snygging!


Gissa vad som fanns stående på jobbet idag? Jo självklart godis nu när jag inte äter det, taskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0