Här ska skrivas listor

Nu är jag hemma i lägenheten igen och ska skriva lite listor på massa saker jag måste göra. Det är fan hur mycket som hellst! Och idag fick jag en till sak att skriva dit, ett fördjupningsarbete i psykologi B suck.... aja men det kan ju i alla all bli lite intressant. Sen ska jag skriva rapporten som skulle varit klar i fredags och efter det ska jag ringa om sommarjobbet.

Vilket underbart väder det är idag! Hoppas att våren har kommit för att stanna denna gången, ingen mer snö tack!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Bra att du pressar dig själv och hoppas du kan låta bli att skjuta upp saker för din egen skull!! Ta tjuren vid hornen på en gång! STYRKEKRAMAR

2011-03-23 @ 18:50:25
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0