orkar inte mer!

Asså... jag orkar inte mer!! Jag vill inte gå i någon jävla skola, jag vill inte! Jag "försover" mig, mår "dåligt", fast det gör jag ju i och för sig, psykiskt för skolan tar kål på mig!! Okej jag har bara 4 ämnen plus träningen och projektarbete men ändå! Jag har redan använt de sista krafterna till skolan för länge sedan! Jag har inte kraft att ta tag i någonting överhuvudtaget. Va fan har hänt med mig, utbränd!? 

Nu är det bara 80 dagar kvar till studenten så det är väl bara att hålla ut och försöka att inte få ig i den där jävla matte C-kursen... och sedan ta ett sabbatsår kanske? Men tills dess får jag sluta att skjuta upp saker och få det gjort istället! Mina listor is coming back! Jag ska fan gå ner några kilo till sommaren också, nu när jag har skrivit det så får jag lite press på mig och det skadar ju inte.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du vet att jag sagt detta förut!! Om det bara är 80 skoldagar kvar så kämpa på Matilda!! För allt du har kvar...Den 9 juni är vi hos dig och kommer vara sjukt stolta! Du kommer vara så jävla stolt över dig själv när du är klar och du kommer skratta dig lycklig för du har fixat din jobbiga skolgång! Kämpa på Matilda..du fixar detta! GE INTE UPP det kommer gå fort va bara lite possitiv :)

2011-03-22 @ 08:03:34
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0