Hälso och - fystester

Precis innan jag började att träna mamma (mitt projektarbete) var vi på Xtravaganza viktcenter för att mäta fett och muskelmassan i hennes kropp. Och igår eftermiddag var det dag att åka dit igen för att få reda på resultaten efter nästa 20 veckors träning. Jag är tydligen inte helt värdelös som personlig tränare för det hade gått jättebra!!

 

Sedan körde vi hem till Emmaboda och gjorde fystesterna i vårt hemmagym. Även detta gick jättebra! Bar kämpa mamma!!

I bänk gjorde hon dubbelt så många repetitioner som första gången


och i plankan klarade hon 40 sekunder längre än förra gången


Jag har även gjort ett träningsprogram till Erica (som ni ser lite av i vänstra hörnet) så igår var det hennes tur att göra de första fystesterna och det gick..... eh man kan väl säga att det finns lite att jobba på ;) Men det ska vi fixa!

Kommentarer
Postat av: Tessan

GRATTIS BÅDA TVå! Be din mamma ringa ngn dag :)

2011-03-24 @ 18:19:33
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad ni är duktiga!! :)

2011-03-24 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0