Trattisar

Strax innan 12 blev jag väckt ur min skönhetssömn och stod helt plötsligt ute i skogen och letade trattkantateller. Nu har vi suttit här och rensat alla, jobbigt kan jag säga jag vill bara sova! Vi gick inte och la oss fören 08 i morse och fick alltså bara 4 timmars sömn. Men jag ska fan inte sova nu för då kan jag inte somna inatt heller. Tvn nästa!

Morfar, mamma & James


hehe jag var väl inte så värst bra på det här med att hitta svamp...


Trattkantareller


mamma


men james gick det bra för


Det blev ändå ganska många till slut

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jävla vad ni är lata!!! Skönhetssömn....VAD ÄR DET??

puss och kram

2011-09-19 @ 09:41:44
URL: http://berglundsjoqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0