Utgång på Amigo

Igår kväll var jag och James på Amigo. Fy vilka fördomar jag har! Jag har alltid sagt att vem fan vill gå ut i Emmaboda, det är ju ändå inte kul.. Detta var den andra gången jag var på Amigo, första gången var kul men denna gången var ännu roligare. Jesper spelade med sitt band Vapenbröder och efter det var det en DJ som tog över och det blev massa dans. Vi träffade också massa människor som vi kände, awesome kväll helt enkelt!! 

Men jag tycker fortfarande att Emmaboda är för litet eftersom alla känner alla men jag ändra mig, det är väl okej att gå ut här några gånger om året. 

Kamera hade jag i väskan som jag hängde in i garderoben så det blev inga bilder inne på Amigo. Men såhär såg jag ut igår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0