What to do with my life??

Jag har inte ens börjat skriva om det de här inlägget ska handla om än, men jag gissar på att det kommer bli lååånngt.... Klockan är nu 05.39 och jag ska upp klockan 08.00 men jag kan inte sova, tankarna snurrar runt där inne i mitt huvud om vad jag ska göra med ditt liv!
 
Den 10 oktober åker jag till Thailand och kommer att var borta 3 månader. Men vad ska jag göra från och med den 12 Januari 2012 06.30 när jag kommer hem från Thailand, det är de som är frågan? Jag måste ju göra någonting plugga eller jobba ,eller varför inte vinna på triss, plötsligt händer det eller inte.....

Jag vill göra så mycket men samtidigt vet jag inte vad jag vill göra. Ena stunden vill jag göra de, den andra sekunden något annat. Jag håller helt ärligt talat på att bli galen på mig själv!! Hur svårt kan det vara att bestämma sig vad man vill göra, i alla fall inom vilket område man vill jobba med. Nä inte ens det vet jag. Personlig tränare, bartender, civilekonom, make-up artist, fotograf, egen företagare. Ja, jag kan nog nästa göra lista hur lång som helst. Om jag inte vet vad jag vill jobba med hur ska jag då kunna plugga till något yrke??

Ska jag hålla på med friidrott eller inte?
Det är dags att bestämma sig när jag kommer hem. Om jag inte börjar att träna igen snart så är det "för sent", då har alla andra hunnit bli mycket bättre än mig. Om jag ska satsa på friidrotten kan jag inte festa, jag måste tänka på sömn och kost och träningen tar en jävla tid så jag hinner inte träffas så mycket kompisar.

Vart ska jag (eller ja, jag och James) bo? Växjö, stockolm, Thailand? Det beror ju på vad vi väljer att göra med våra liv. Att bo kvar i Emmaboda har jag inte ens en tanke på! Bara tills vi har hittat någon annanstans att bo.

Om jag ska jobba efter Thailand istället för att plugga direkt, vad ska jag då jobba med? Jag har inte tyckt speciellt mycket om ett enda jobba jag haft, usch. Lyxhustru skulle passa mig perfekt, att slippa jobba. Hm.. men kanske i en klädbutik? Nu på sista tiden har jag ju faktiskt börja intressera mig lite för mode och sånt.

Ja vem vet, inte jag inte ett jävla skit vet jag om hur mitt liv kommer att se ut, men den som lever få väl se!



time can change everything, even me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0